är i skolan, usch.

nu har madde, linnea och odell gått och det är bara jag kvarvarande, gjorde precis So provet. ahmagad, überfail. kmr få göra om BIG TIME. haha, jag hade kommit på en plan med nina, men hon svarade på min fråga när tiden var slut, tack tack >.< aja, snart kmr pappa och hämtar mig..jaa, jag får skjuts. ska hem ladda kroppen med tons av socker och sen blire science plugg! på fredag är det prov och jag ska ge mig faan på att göra det provet. imorgon efter skolan ska jag nog åka någonstans och köpa ngt till ryan, han har ju fyllt år och ska väl ha fest snart(?) aja, ska ju på fest på lördag, fyfan! haha. ha'det. dö inte nu bara för att jag inte kan blogga på 2 timmar.<3

Kommentarer
Postat av: nina

din jävla efterblivla IQ lösa bajsunge! jag svarade 2 minuter efter!!!!!!!!!!!!!!! rätt åt dig att faila :P

2010-04-23 @ 20:11:47
URL: http://hegazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0