hemma.

nu e jag hemma från en promenad med ryan skiten och pappz. vi gick från östermalm till gamlastan och från gamla stan till fridhemsplan, låång promenad. på promenaden såg jag kenza och hennes vän philip sitta och fika med mani, hunden e skitsöt men kenza e sjukt mkt blekare irl än på hennes bilder, och håret e ganska spretigt. men men, hon va fin för det. vi gick förbi och kag köpte en Ben & Jerry's milkshake, gött! på hemvägen hyrde vi film, jag hyrde Into The Wild och The Reader, i videoklubben träffa jag Mr.Thornberg med pappa och allt, det blev lite skämmigt för han skulle va så jävla social, men han e skön det var lugnt. först stod han bakom mig med sina polare och snackade om hur ont han hade efter att ha druckit som faan dagen innan, i deras "2-liters glas" hahah. jag kände igen rösten men kunde inte placera vems det va och kolla bak automatiskt och då var det han. faan då! men aja, bilder kmr senare. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0