ikea.

igår hade jag verkligen inget alls för mig så jag tog arslet och släpa iväg mig själv till Ikea Barkarby, köpte lite onödiga saker till mitt rum..ska ju göra om nu ;) hoppas det blir bra och luftigare den här gången..har redan massa ideer hur allt ska vara och bli och så..grymt! idag träffades jag och madde i stan och jag släpa runt på min stora blååa ikea påse haahh asg. men vi tog en snabb lunch på östermalm och sen köpte jag en liten grej till rummet på åhlens. träffade på syrran, när jag skulle ta tåget hem så var det ngn jävla olycka emellan stadion så det gick inga tåg så jag hann inte hem till mamma (skitsurt blev det) så jag gick tillbaka till syrran och hon klippte mig lite. BTW, STEFANIE NU KAN DU ANDAS UT, JAG KMR INTE HINNA IKAPP. HON KLIPPTE AV HALVA HÅRET PÅ MIG! nu blir hon glad iaf. men men, får väl skaffa extensions eller ngt, allt mitt hår e börta :'(

jag kallar det "vårfräscht" ist för "sjukt kort!" :D haha, asg. puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur mounes. du har inte klippt diig. du ljuger di´t bajs ;)

2010-04-09 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0