jag kom på en grej


nytt alltihop. läpparna också ;) kissie....inga personliga påhopp haha, sorry!


jag kom på en grej jag faller och gillar killar som gör videos, det är oftast dem som vågar bjuda på sig själva och e sköna typer. ta Oscar till exempel (han som gör videon) han har satt ihop alla videos han gjort i en och satt en awsome låt i bakgrunden. men om man tittar på alla andra vids han gjort är första tanken som slår en "fyfaan vad skön snubbe!". sån var Liam också, gjorde sjuka vids som man satt och skratta åt i timvis och då var det inte bara min humor utan madde satt och garvade hon med. jag kollade så jävla många gånger och kunde (kan) varenda replik, blick, rörelse utantill. men nu går vi inte in på gamla grejer..men somsagt killar som gör vids som e humorristiska och roliga det e fan ett plus. sjuka killgrejer, det gillas! dem är ofta söta också. och varför är det så? att dem flesta e söta? jo för att deras utseende gör så att de vågar vika ut sig själva.

lyssna på High Drama - Laakso. grömt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0