joshua radin.

en låt som fyller min kväll/natt är Joshua Radins fina låt "i'd rather be with you". hans sköna lite hesa pipa och sen akustiska i bakgrunden gör den härlig att lyssna på. sitter och snackar runt lite, tyvärr är alla patetiska och osociala ikv..lite drygt. madde läser du det här kolla fan din mobil!! men men, tog precis en dusch och sitter här med datorn i knäet med ett glas pepsi (godare än cola?). ska väl måla naglarna kanske..vilken färg? hm..Ryan ligger här bredvid och jiddrar om att jag inte ska ha datorn på magen så att jag blir steril :O orkar inte bry mig om det riktigt. ska kolla klart på IntoTheWild tror jag..men men, tur man har som har så jävla mkt tid och ett allmänt patetiskt liv.donera mig ett rep? någon..?
godnatt på er.
det fattas någon som promenerar bredvid mig känner jag..?

love is the sum of all small efforts repeated day in and day out. antagligen det finaste citat jag hört. Jim Beam.

Kommentarer
Postat av: helen asiat

omg mounes... du anar inte hur jääääävla glad jag blev när jag läste din kommentar. så jääääääääävla glad alltså, jag lovar. och om det är någon som äger, så är det du, haha! du är så jävla skön =) alltså, jag tror jag bara kan tacka och buga för allt beröm du ger mig. och tack för att du tror på mig, hur klyschigt det än låter! tacktacktack tuuuuuusen gånger tack. jag ska fortsätta försöka göra mitt bästa, tror jag! =)

och jag vet att det är lite awkward att snacka face to face i skolan, vi känner ju inte varnn så bra, men jag är säker på om vi gick i samma klass skulle vi bli mycket närmare vänner. jajaja, du är iaf helskön och jag diggar dig lika mkt tbx! =)=)

2010-04-08 @ 22:31:30
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0