nahajs.

hvad bloggar igen. YES. jag lovade ju bilder från dagen jag var ute med ryan och pappa och såg Känsa, så här kmr bilder. chocolate fudge brownie & Phish Food milkshake. gött eller vad?

bajskorvar i sthlm stad.
två übervanliga killar.
ryan, the ultimate shitty boy ;D he's mah cuzään respect yo?
mina ballish ihopfällbara wayfarers och den goa drickan i handen. sommarvibbar?
koncentration på hög nivå..
alltså, nu när jag kollar i efterhand kan jag förstå om inte ni fattar. jag e lite extra snuskig bara...förlåt :P
inga strumpor :P haha. det var ju varmt ute? (jag hade inte bråttom..nej nej)
ball pöjk.

godnatt på er. min jacka är en guldgruvaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0