dags att berätta mitt riktiga namn - MoUnEs

hejhej.. jag känner lxm för VÄRSTA inlägget med massa massa text, så ja..here we go.
igår vaknade jag och skickade iväg ett sms till amöba.."snälla snälla snälla kan vi träffas kl 1 i stan ist?" jaa, som en sömntuta man är ville jag ha mer sömn och kände att det var nära inpå omöjligt att gå upp. jag gick upp, duschade, fönade håret plattade det och lockade det lite tillslut, snacka om att slita på det..när jag väl träffat amöba yea i stan såg jag hense canada goose, med äkta päls?! what!? rädda-djuren madde hade päls! uschamej vad roligt :D men vi träffades och skälet till att vi egentligen skulle ses var för att umgås lite, titta i affärer och hitta prao-plats. det kändes som våran start på våren 10..men men :)

jag frågar smarta amöba: vart ligger **** då? hon ger mig ett smartare svar än vad einsteins smartare klon skulle svara..hon säger: någonstans i stockholm? hmm...:) perfekt va? här virrar vi runt och ska hitta ngn ödslig bakgata i kungsholmen, haha! men men, jag fick snubbens nummer. efter det åt vi ute och tog tåget hem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag var det första dagen i skolan, helt okej. igårkväll dock...
på kvällen när jag skulle sova klockan elva..låg jag bara där och vred och vände på mig så jag tog upp min bok "när jag hör din röst" alltså tredje boken i The Twilight Saga (eclipse) och läste klart mina sista kapitel men det tog ju inte så lång tid, och jag var fortf inte trött..eftersom att jag har alla böckerna var det bara att börja på nästa "så länge vi båda andas" (Breaking Dawn) sagt som gjort, jag läste den och då blev jag helt fast och läste till klockan halv tre. den boken är så jävla underbar, har bara suttit och fantiserat hela dagen. så fantastiskt sätt att berätta en händelse på..Stephenie Meyer har gjort ett sjuhelvetes bra jobb! jag bara längtar tills filmen Breaking Dawn kommer ut..den kommer nog vara helt enastående. amazing. och juste! Nina, kommer du ihåg att vi sa att "no matter what" så skulle du & jag ALLTID gå på dem här filmerna som tradition? jag tror att vi böst borde glömma det..den här tredje kommer ut i juni, och om du ska vara i ungern då..kommer inte vi gå på premiären tsm. okej nu ska jag sluta jiddra massa crap.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
ingen aning vad jag håller på med faktiskt..
Lindex 99:- fast Rea...49:-

halsband..en intressant hirtoria, jag tycker inte ens om det eller tycker att det är speciellt snyggt..jag bara såg till att ha det, väldigt skumt. jag är inte så mycket för halsband...särskilt inte sånahär stora blingbling.



PUSS&KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0