jag var rädd att dem skulle garva, dem gjorde det.

 CALLE TILL ARVIN: är du nöjd med dig själv nu? var du tvungen att skratta åt henne?! jag e arg.



- Why? >:(
Igår kl.22: 23
- Var ni tvungna att skratta?
:(
Igår kl. 22:25
- Förlåååååt D: Helen fick mig att gå med på det >:(
Igår kl. 22:27
- fortfarande....
Igår kl. 22:28
- Blev hon sur? >:
Igår kl. 22:29
- lite :P
Igår kl. 22:29
- Äsch då! Vi skämtade ju bara 8D Ok, kanske inte trevligaste sättet att säga "hej" på första gången man ser någon men, ja... HAHA.
Igår kl. 22:30
- Haha, lite kul var det :P ...för er
Igår kl. 22:31
- Häpp >:C
Igår kl. 22:32
- vad faan jiddrar du om balle?! jag blev ju inte sur :P på dig, jo. jag trodde inte du skulle säga till dem att jag var skraj men det var ju skönt gjort ;) arvin de lugnt, balle...du ska få se..
för 7 timmar sedan ·
- ah : o Trevligt att ses igen iaf ;) You should come more often to our school <:
för 5 timmar sedan

Kommentarer
Postat av: AMÖBA

jag har läst det här 50 gånger men fattar fortfarande NADA! wtf jiddrar du om? <3:)

2010-01-31 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0