piercing..

jag har blivit så jävla sugen att ha en..sådär snett under läppen, eller en liten ring på sidan. så jävla fint men jag kommer aldrig aldrig aldrig at få ta en, det suger. jag har hittat ett örhänge (som carro) och testade sätta det på läppen, tror inte ni att jag blev kär? ahhmagaad jag vill ha en. jaja, men när jag blir arton och flyttar då kan ni räkna med att jag tar..kanske inte där just, men någonstans :) nu har jag pratat itelefon i en timme och 32 minuter och sovit, men inte skrivit uppsats. Btw, jag tittar på american pie-band camp på sexan, är man pervers så är den lika bra som alltid! jag längtar btw asmycket till våren ♥

när man gick ut och var sådär jävla fin varje dag, jag vill ha nu..
finn-up (asg!..)
min första "photoshoot" tittar tillbaka och skrattar åt hur dålig fotograf jag var
firade (persiskt) nyår! fick massa cash :)
hans öfonfransar...mm...lika långa som mina, när jag har mascara! den här kvällen ramla jag av en scen..haha

jaa, lite nostalgi :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0