pms - pussat mounes

PMS - Pussat MouneS, muhaha!, fyndigt att komma på ngt sånt såhär när det blir segt på kvällen..imorgon kommer jag´inte till skolan på morgonen för att doktorn ska kolla till mina skalpus valgus halgus...blabla..och sen när jag kom hem sa mamma att mina s.k. "cancer bölder" eller "stress-bölder" inte är det, det är något som går i släkten. mormor, gammelmormor jaa..kan hålla på ett bra tag, det är ngt dem lider av :S så det måste ju vara en sjukdom..? hoppas bara jag inte dör eller ska dö :'( mitt liv är alldeles förjävla fantastiskt för det! (sarkasm på höög nivå) I AM DEAD SERIOUS ABOT THE DEATH THING!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dagens musiktips: Black Hole Sun - Chris Cornell (cover) Acoustic
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

förövrigt är veckan ganska chill-i-bill-sill-dill! förutom ett jävla asshole som går mig på nerverna, ett riktigt jävla A-hole som jag ska slakta sönder....eller näe, but this guy is soo way out west, and he's going down...så skulle nina sagt. men jag kör ju mitt eget race och säger ist: vi får se vad som händer *angel look*


guud vad jag inte pallar surt....surt godis. eller för den delen salt..komigen, var bara söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0