romme fredag, jag åker inte..

ska jag stå i skidbacken och leka en köttbulle med hög fart?...hah, skulle inte tro det.
nu har jag precis fixat på spotify på mammas iPhone, sitter och streamar Johnossi,18 carat gold så himla fin låt. så lite goda bra feel good låttips då:

Johnossi - 18 carat old
Johnossi - it's never too late to give up
Johnossi - bobby (såklart! gammal men gryymm..)
Johnossi - execution song (gammal som faan men gryymm..)
Johnossi - party with my pain
Johnossi - social flu

JAG ♥ JOHNOSSI

Pearl Jam - garden
Dreams hangin - fragile
Black butter - no one knows
Shout out louds - impossible
The birds and the bees - love letter to japan

hoppas ni inte tycker min musiksmak är alltför konstig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0