snorkråkan bloggar (kanske) igen!

GOD JUL OCH GOTT NYTT FUCKING ÅR PÅ ER ALLA!

mitt år började fantastiskt och slutade lite sämre, men nu...a new page. (csilla kommentar ;))
skater-ass sov hos mig häromdagen, det var mysigt. vi tittade på ngn film.."singles" en grunge film som var så romantisk att jag bölade ur alla mina tårar i slutet. sen gick vi ut och hans gulliga syster kom förbi med lite godis, bara lakrits nästan. hemma väl sov vi väl inte förrns klockan fyra? aja, mysigt var det iaf ;).....och nu sitter vi och bråkar på facebook, how typical? han börjar dampa loss på mig för att jag skrev "ok" när han sa att kirsten dunst är snygg och megan fox är ful...vafaan?! galen människan, men jag älskar honom ändå. fast vi bråkar verkligen....det är kul :D 


NOW THAT....han är sexig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0