studie dag igår.

igår va det studiedag från skolan så jag var ledig. jag tog tillfället i akt och plugga lite smått, åkte in till stan till stadsbiblioteket och pluggade sen så åkte jag till Calles skola igår och "hämtade" honom och träffade alla hans polare och sånt, jättesöta verkligen! det känns så varmt och skönt när man är omtyckt av pojkvännens kompisar..vissa är ju inte det..haha, ooh vad det svider? ;)

sen efter det drog vi in till Coffehouse by George och "pluggade" med några få av vännerna. det var mysigt iaf. sen kom jag hem och åt pizza med familjen och tittade på lets dance.

nu ska jag och mi padre åka in till elgiganten och kanske byta min dator (?) hela internet Wi-Fi kortet i min laptop har fuckat upp sig totalt..så ja, vi hoppas på en ny dator *tummen upp*.

jaja, puss till vissa andra inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0