ååååååhh, du gjorde precis min morgon söta du.

jag vaknade för ett tag sen och har pratat med liam, och sen gav han mig ett videotips jag skulle titta på..samma sång som hans syster sjöng ni vet. ja, och videon såg jag nu..den är så jävla fin att jag bara dör..ni måste se.

du som jag pratar med just nu vet exakt vad jag snackar om när jag skriver det här. efter samtalet igår så bröt jag ut i tårar igen, som vanligt. varenda minsta lilla kärlek scen eller sång får mig att gråta..floder. satt helt sj mitt i rummet och grät. sen tänkte jag på dig igen och grät ännu mer, välkommen till klubben sis, nu kan vi sitta och böla tillsammans. tack för allt ditt stöd, i love u.

och sen ja...min rubrik, tack hedvig! du vet när man får en kommentar (bloggar som har 3 besökare per dag) så blir man så glad och sen också att du var så gullig, jag blev på väldigt gott humör nu.
till dina frågor: min plattång är en salongsplattång som (jag tror?) inte går att köpa i affärer. det är en ceramic plattång som faktiskt blivit utsedd till bästa plattång för ngt år sen. men har du inte tillgång till salongsmaterial så tycker jag absolut du ska satsa på en GhD plattång med ceramicteknik, dem är bäst! dem vart utsedda till bästa förra året och är fortf på topp, kostar runt 800-1400 beroende på vad du väljer. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0