äntligen hedvig!

mina blogginlägg har mest bara varit massa skit jag gjort på typ 5 min eller mindre :P och när jag ska svara på din fråga vill jag ju anstränga mig. så då kör vi:

Tack för svaret, jag drog och köpte det och det funkar verkligen tack så jätte mycket mitt hår har blivit jättefint nu tack vare dig! :D <3
OMG vad fin du e i blått nagellack!!
Är du modell, för att du blir jättesöt på bild :)
Specielt på den längst ner :D
Och sen, vilken mascara använder du för att dina ögonfransar blir alltid helt perfekta !
Aja, hoppas du kan svara på mina frågor, hoppas att du heller inte tykcer att jag är jobbig men jag vill kunna se ut som du.
Hoppas du har det bra kram!♥

först och främst vill jag bara säga att jag blir så enormt glad när du skriver, varje gång jag läser detta så gör du min dag, och det är sant. madeleine satt här bredvid mig när jag skulle godkänna din kommentar och tyckte nästan det var löjligt hur glad jag blev. så tack så himla mkt kära du! vad bra att ditt hår blir fint nurå ;) det var det säkert innan också, men glad att det hjälpte. tack tack mitt blåa nagellack är budget haha och kommer från H&M för 29 enkla riksdaler. nej jag är verkligen inte modell, långt ifrån..haha du skulle bara sett mig i verkligheten, men TACK!

till själva frågan nu då:
jag har riktigt korta öfonfransar, verkligen och gör allt för att få dem att se bra ut. nu måste jag passa på att skryta lite också, det spelar egentligen inte så himla mycket roll vilken mascara jag använder utan mitt bästa tips är att bearbeta dem. jobba med borsten och ta god tid på dig, det kan låta skumt men det är sant. jag har korta naturliga fransar men kan stå med maskaran i 10 min till en kvart! men se hur dem blir, blir faktiskt ganska nöjd med reslutatet. men som sagt, jobba jobba men jag kan samtidigt tipsa dig on en ruskigt bra mascara (den bästa jag någonsin ägt) TELESCOPIC CARBON BLACK. 4 bokstäver, grym!

den är som sagt skitbra, fransarna blir hårda, tjocka, långa, böjda och svarta den är BÄST. sen så är MakeUpStores original mascara också väldigt bra..men onödiga pengar om du frågar mig.

och NEJ! NEJ! du är allt annat än jobbig, jag älskar dina frågor och blir SJUKT glad varje gång jag läser. så lycka till nu gulliga glädjespridare! :D ♥ pusspådig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0