!

du vet ju precis vem du är jag riktar det här till, jag ska inte spela dum. jag kommer ihåg det där och vet precis vad du menar och måste faktiskt säga att jag nästan visste och kände på mig att det var någon av er som tog åt sig eftersom att jag och min vänner hade våra blickar riktade mot er. måste erkänna att jag hade reagerat på samma sätt i din (eran) situation. Men jag måste faktiskt försvara oss här, det var inte så att vi pratade om er eller henne på ngt sätt, utan vi var påväg till lunchen och pratade om något helt annat och jag var nog den ändå som såg er och sa efteråt till mina vänner att någon av er hade kunnat ta åt sig eftersom att vi allihop tittade på er samtidigt. Ber väldigt mycket om ursäkt om hon blev sårad på något sätt, säg det gärna till henne att inget var riktat mot henne. förresten, väldigt fin gest av dig som vän att göra ngt sånthär. verkligen. förlåt om det stör dig eller er, men jag kan tyvärr inte göra något åt hur jag ser ut. tro mig det finns mycket jag skulle vilja ändra.

mina vänner och jag allihop menade ingenting, vi försöker ju inte skapa fiender i onödan, återigen förlåt.men det var nog ett missförstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0