happy music.



nåja, ett tillskott i min underbara härva av grymma enmans, eller tvåbands band..här presenterar jag...*trumvirvel*..nevershoutnever! grym pöjk som spelar sj, precis som owl city. han e så jävla söt att man dör, nej han har inget pojkbands face som ni tror nu, han e scene. skitfin. hans röst får mig slappna av och jag bara älskar att lyssna på hans musik, man blir ju så sjukt glad. riktigt happy feel.

alla hans låtar handlar nästan om att han e kär i en tjej och den här tjejen är "out of his league" . precis som jag känner för nästan ALLA killar jag gillar. älskar honom och hans positiva noter. hade han en "gilla-knapp" skulle jag vara all over it. rågilla
btw, Owl City heter Adam Young och nevershoutnever! heter Cristopher Drew♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0