hata sången, älska musiken.<3

den här låten har jag letat efter i typ..en timma? hörde den på radion i bilen förut och har inte kunnat texten kunda ba nynna på skiten.."dududududud" ni vet, haha. hursomhelst den heter stereo love och e grym! hatar sången och henne så grovt men musiken e grym, när dragspelet kmr in hah :D ge den en chans, stefanie..lyssna.
pluggar nu så...detta e vad moi lyssnar på, såklart ;)

den här låten e också grym, helt osammanhängade obetydlig text såklart :P men den e också grymmo.


STEFANIE, lyssna på den sista. ni andra också, men jag vet att ni kmr spy ;) skulle jag också gjort förut.

poussen lovelies ♥

Kommentarer
Postat av: Stefanie

MÅÅÅNSZ, JAG HAR DROGAT STEREO LOVE I TYP FLERA DAGAR! gilla, gilla! :D



Gillar att du bytt lite musikstil, gilla ännu mer :D Puss <3

2010-03-16 @ 15:50:04
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0