hey hey banana

jag är helt slut nu, mina ben känns spaghetti. jag har sprungit fram och tillbaks idag medans madde suttit på en pall och jag har gått skitmkt hit & dit. hela dagen har bestått utav mest framåt planer och foto, gash vad jag älskar våran praoplats. sjukt. våran chef är asskön, lite läskig men skön..vi får liksom komma och gå precis när vi vill. imorgon ska vi vara där klockan 8 och då har han beställt en taxi till oss som tar oss till globen då vi ska vara fotoassisteneter till jenny som ska fota porträtt, tummen upp som faen!

fuck! tog sönder ett glas nyss nu när jag skrev..förövrigt har jag tänkt på en grej, vilket as! guud jag dör. måste berätta sen..hm..det vart grymt mycket fotande idag med deras kameror och min =) på fotostudion då.


TheCoverOfToday:
tjocktröja - H&M
fjäderörhänge + pärlörhänge - gjort sj
svarta converse - jerns
skinnpaj - H&M
mössa - indiska
halsband - reginaisinatricots
väska - (?)
jeans(leggings) - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0