jag är kär. fan också..omöjligt fall dessutom.

♥ oj gud vad jag är kär också. allt med han är perfekt, jag lyssnar på Owl City - vanilla twilight och blir nästan tårögd för att den är så fin och såå passande, vet ni varför? den handlar om kärlek på distans. jag känner mig nästan som en tonåring som flyger på rosa moln och blivit kär för första gången, och vet ni vad? det bästa med det hela är att det inte är olycklig kärlek på samma sätt som att det är det. mina känslor är nämligen besvarade, men ett "vi" är omöjligt.

i sommar blir det antingen Canada med min moster och kusin för att traffa min efterlängtade morbror eller så blir det grekland (3 veckor!) med dem. hmm...? jag har fått reeen abstinens, jag vill bo på en annan plats, leva annorlunda vara galen och fri. jag vill pierca mig, dricka, festa som faan, klippa mig, vara ute vid midnattselden hela natten, skita i studierna och leva för kärlek, och kärlek enbart. jag vill släppa taget, älska mina vänner mer än allt, ta vara på min familj som älskar mig, och värdesätta kärlek.
hela mitt liv kretsar på något sett runt en glasspinne. jag är den jag är nu pga min omgivning, jag följer min mammas dröm och jag tänker inte ens på mig själv.
jag vill resa till USA med mina finaste vänner, ragga, sola och festa hos folk vi inte ens vet namnen på, det är vad jag vill. och nej, min dröm är inte att kunna börja på oxford och bli rik och ha en fin familj och bo i en lyxvilla i en storstad. jag vill leva så som ödet vill att mitt liv ska bli.

just nu tar min rädsla över för att inte veta vad det blir av mig, men jag vill släppa taget och tro på kärlek, jag vill.
cause the space between my fingers are right where yours fit perfectly...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0