känslan efter.

allt det där endorfinet som pumpas och den sköna duschen är nog det bästa med spurten. nu ska jag väl ta och käka ngt och sen plugga inför min munta. mysigt *sigh* tänkte berätta lite om mina tänder som ska fixas =)

såhär ser det ut nu, det stör mig grovt mkt! jag hatar det. trots att folk säger att det inte märks så märker jag
det.
jag ska bara slipa till lite, och lägga till lite så det ser ut såhär ist. inte så JÄTTEmycket skillnad, men jag vill ha det på detta viset. huggtanden vill jag också slipa.

mer än så var det inte, hah...vissa fattar inte vad jag försöker säga. men hoppas detta förklara typ hur..(?) inte för att intresseklubben dör om de inte får veta. jag vet ju ändå att alla är intresserade...
sexigt...särsklit mina fina ögonbryn..Grr!
neh men oj?! vart tog den lilla pluppen vägen?

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0