makes me feel like just sanother girl...

..to laugh and joke about =)

precis kommit hem fr en shoppingrunda/biokväll med mina systrar (2..inte 50). vi gick sunt lite, fikade och åt, sen gick vi och såg Remember Me. jag ska HELT KLART se den igen, fyfaan vilken underbar film. hela mitt hjärta gick typ isär, och ja..jag grät obeskrivligt mkt. floder, aldrig gråtit så mkt till en film, inte titanic inte twilight inte pojken i randig pyjamas..jag GRÄT. iof gjorde hela bion det. jag grät i tre olika delar av filmen, dem flesta grät på slutet. men fyfan säger jag bara! extraordin'r film. ni som inte sett den än..se den. helt klart. det komiska var att jag hade FET kolsvart eyeliner och tjockt med maskara och kajal...sen var ansiktet ganska spacklat (tack vare mina acne utbrott) så efteråt var jag helt svart och fläckig. asnajz.
såhär såg jag ut typ 70% av tiden..
haha, jaa...döm själva. försökte visa mina fläckiga fläckar och lyckades(?)
köpte ett linne b.l.a. en sån här ska bäras med en synlig bh (jag e expert på att visa) men som tur e har jag en rosa som nästan lyser. citat av jewmeister.

dagens btw, jag är KÄR i cristopher drew (nevershoutnever!) drogar hans grymma toner och utsdeendet e ju inte fel? nu ska jag duscha och sen sussa =) puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jewmeister ;) du är min schtrudel nudel yaaaah <3

2010-03-29 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0