nu har muhaha plattat håret (Y)

som sagt ja, och sen har jag snackat lite runt med folk i tellen. jag hittade ett utlandskort här hos sandra och ringer gratis utomlands, superbraa :P. så ja, ni kan typ gissa vad jag har gjort..haha.
filmen jag tittade på heter "Ali" som handlar om boxaren Muhammas Ali's liv, skitfin film. och japp, jag grät som vanligt..jag har förflyttat mig från sängen till soffan, känns lagom bra. nu ska jag vänta lite och surfa runt och sen prata med Liam (igen -.-') japp, that's it!

whohoo vad snygg..grrr
gissa bloggarn? fuck.mee

puss cuties ♥


Kommentarer
Postat av: Hedvig

För det första måste jag säga att ditt namn e såå coolt, vad kommer det ifrån?

Och sen...

GAH jag älskar ditt hår, vad använder du för plattång, och vad köpte du den?

Jätte bra blogg jag tycker du e jättesöt :) <3

2010-03-04 @ 02:34:55
Postat av: monsie

guud tack så sjukt mkt! :)<3

2010-03-04 @ 11:01:46
URL: http://monise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0