snabbis-inlägg!

hejhej, hallå? jag har pratat runt med halva jordens befolkning idag känns det som. telefonen gick i 360, åkte med pappa och köpte sushi, sen till ica stop och där såg vi ett väl igenkänt ansikte..nämligen peter swartling :) och sen stod det en sssscccckkkkiiitt snygg kille framför mig i kön, jag ringde madde lite odiskret och ba "jag dööör!". trodde jag han var döv eller?! eller blind för den delen, jag stalkade han genomm halva ica..herregud :( inte bra alltså...den galning som jag är. shit vad pinsamt. jag vill dö.

min nya klänning med axelvaddar och draperade stycken på var sin sida. grymt nöjd med mitt apbilliga köp!
199:- gick den på...enorm lyckofaktor.puss nu måste jag plugga ;(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0