"våran praoplats är nog den bästa evvah!"

ngt som jag och amöba (ni som frågat förut vem faan amöba är så är det madde.) upprepat ett X antal gånger dessa 3 fantastiska dagar. idag hade vi fotostudion heeelt för oss själva, fast..min älskling Spotify gick på högvarv såklart! luncha gjorde vi typ 3? haha, vi har så roligt så. det blev en massa bilder med deras kameror och bilderna vi tagit är av så jävla avancerat format att jag fick installera program på min öaptop för att kunna ladda över dem :S omg. aja, imorgon ska det fotas gourmet mat och fredag blir det bl. a Peak Performance, In Wear och Lindex tummen upp big freakin' time! jaja, hursomhaver..ha det bra ya'll!
FUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKK MEEEEEEEEEEEEEEEEE FUUUUUUUUUUUCCCCCKKKKKER!!!jävlahårigaslemmigarövknullslickarefyfaanäckelpedofilmuhammedhårigblattemedkladdigtanus!

varför utbrott? det ska jag förklara. bilderna är för avancerade för fucking blogg.se. dö.


Kommentarer
Postat av: hanna

har inte riktigt fattat vad ni praoar med, så vad är det ni gör egentligen förutom att fota? Eller asså får ni fota för speciella grejer eller? inte trög som vanligt <3

2010-03-20 @ 11:22:47
URL: http://fellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0