when my world is falling apart..

*du har..16, 4 öre kvar på ditt utlandskort. samtalet avbryts inom en minut*
jag hatar den där kvinnorösten som säger åt en vad faan man ska göra och vad som händer vilken sekund som helst, och man ba: dö kärring, dö! du pratar med någon som du verkligen saknar och vill prata med och sen ska du säga hejdå och du har en minut på dig..vet ni vad jag fick höra? 'i love you, i miss you, i love you more, i need you, i miss you, i love you' då...just då...VILL man inte säga hejdå, vill man?

Snoriga madeleine kommer till mig ikv så jag ska väl ta mitt pick och pack och dra från lägenheten..men det är ju madde så det är det ju värt!
blue nailpolish it is!
så jävla het, så sexig omg!
my other half is missing...you've found it yet? i know you are reading this, and the answer to your question is yes, yes ofcourse. what for though? love you.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack för svaret, jag drog och köpte det och det funkar verkligen tack så jätte mycket mitt hår har blivit jättefint nu tack vare dig! :D <3

OMG vad fin du e i blått nagellack!!

Är du modell, för att du blir jättesöt på bild :)

Specielt på den längst ner :D

Och sen, vilken mascara använder du för att dina ögonfransar blir alltid helt perfekta !

Aja, hoppas du kan svara på mina frågor, hoppas att du heller inte tykcer att jag är jobbig men jag vill kunna se ut som du.

Hoppas du har det bra kram!♥

2010-03-05 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0