whohoo!

jag har fått mina systrars lägenhet här i helenelund och ska ha den i 3 dagar...sj ;). med ett villkor..jag får inte gå ut :S så jag kan inte träffa madde, och jag får inte öppna dörren för ngn (som vanligt då). jag har musiken på HÖGSTA volym här inne, ikv ska jag inte sova ett skit och sova bort heela dagen imorgon ist, så som jag vill att det ska va. jag ska springa runt härinne som en galning och psova kläder och gå modevisningar för mig sj till den bästa musiken! nu äter jag frukost här på den stoora sängen och pratar med Liam. musik i högsta hugg, deras ipod högtalare är ju bara föööör grymma. det är stora jävla biffar placerade överallt i lägenheten så högsta volym här inne hörs ju i hela området :P aja, nu ska jag återgå till min überhärliga ensamhet :D seeyah♥
en stor spegel framför sängen...? american psycho tjejer!
monise (Y) konst..haha..

dagens btw: jag har träffat en så jävla fin kille, vacker röst, vacker inombords, vacker utanpå, vacker rakt igenom. jag är hopplöst kär, varje gång jag hör "våran låt" så tänker jag på när han satt och spelade den för mig höromdagen, så fantastisk han är. livet e faan på topp! lyssna på MGMT- time to pretend. så jävla feel-good :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0