DUSCHA!

oj, ett par i skolan som läser min blogg såg jag precis. lyckofaktor..hm..10? vad kul ;D personligen så vill jag helst inte..jag menar hahahahaha beteendet jag har i skolan passar inte ihop med min perosnlighet på bloggen. Men men! du blire DUSCH.tack gud för slangen som kan spruta vatten. jag stinker korv. tack hej
hahahhaha skälet till att jag drar upp tröjan på varje bild är inte för att jag vill flasha min feta mage eller dylikt..utan jag hade en FET fläck på tröjan som kanske inte skulle vara så charmig på bild.
hahah, mina ben..omg jag dör.

HEJ BARN!

gillar ni våld?

ja/nej

Kommentarer
Postat av: louise♥

men du visste ju för länge sedan att vi läste din blogg? -.-

2010-05-26 @ 19:59:29
URL: http://louiseelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0