filmen vi såg var bra..

vi käkade spansk mat och tittade på The Last Song. den var bra, vi alla tre bölade ngt enormt. eller jag & madde iaf..nina grät lite av och till. den var sorglig och fin. lite seg ibland men den var faktiskt bra ändå. jag fick med mig ett par bas jeans och en vit/grå söt liten sommarklänning. sen så väntade jag med nina vid tåget och sen kom pappa och hämta mig och det var snabbt hem och klä om och fixa smink och iväg till slussen till Debaser Medis, där vart det att skrika av rösten. kändes lite som grönan hahaha. men men, nu dricker jag te för att ens kunna prata. jag säger EN sak - för att ÄLSKA johnossi måste man se dem live, fyfan vilket drag! aja, nu ska jag städa. puss!<3
okej mitt face är lite fucked up..

japp det var jeansen det. inte mkt speciellt men jag var i nödläge, JEANS MÅSTE INFÖRSKAFFAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0