four wonderful meaningful letters

jag har haft rubriker som "four pathetic meaningless letters" men aldrig skrivit riktigt vad det är om och vad jag menat. LOVE. som ett hårt jävla facepunch kom det. försvann lika konstigt och snabbt som det kom. alla upplever vi den i vår vardag, på olika sätt..på olika ställen och med olika människor. fantastiskt är allting tills man vaknar. vaknar upp. låt mig sova föralltid. snälla. du gubben däruppe, vi vet båda att jag förtjänar det.

idag har det varit en riktigt dramafylld och stressig dag med ferret och madeleine, helt hemsk rent ut sagt. men efter skolan drog jag hem till calorajn och fick träffa den finaste tösen på jorden, freddie. hon e den ända lilltjejen jag verkar komma överens med. finaste leendet och finaste ögonen. vi köpte go' glass och chips och snackade lite kul i telefon, hehe. =) så slutade jag min hemska dag..lite lyckad blev den ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0