mah viiiids.

omg omg omg omg omg omg.

stannade lite med madre i skolan idag (madde.) och vi stod och grävde i lost and found efter hennes maskara och då kom det in 3 killar, 16/7 år? langare. definitivt, dem kom in o skolan och då sa en av lärarna såklart att dem skulle ut och hon schasade ut dem. men när dem kom in såg jag & madde dem och en av dem liknade..gissa vem....LIAM. jag dog lite smått. lade mig på golvet och madde fattade direkt vad jag hade reagerat på och ba: ååh nej. precis när jag typ hade glömt han lite så vart jag påmind igen och kunde inte hålla mig. jag var tvungen att se hans video igen. tvungen. faan vad jag saknar snubben, mer än jag vågar erkänna. men men, jag skulle iaf inte låta han va..se han i en millisekund och sen bara det? NEJ. så jag tvingade madde följa med mig ut och vi gick och kollade efter dem och där satt dem tre, en av dem var "Liam". vi gick emot dem och sen svängde av mot ica vägen, men sen bestämde jag mig att gå upp i skogen helt random och madde klonka efter och gissa vad?! dem tre följer efter in en bit i skogen samma väg som vi...då utbrast jag i ett enormt skrikigt O M G! dem ska våldta oss madde och hon började kuta och jag därefter..men sen gick dem iväg och ställde sig precis där vid So klassrummet och vi kom ut ur skogen och jag med en cigg fimp i handen som jag hade hittat så dem skulle tro att vi hade rökt och inte tittat efter dem. då stod "Liam" där själv och då undrade jag vart faan dem andra 2 var. dem var inte där, men sen traskade dem dit från NÅGONSTANS?! vart faan då kan man tänka sig. tänk om..bara tänk om...dem där andra 2 var inne i skogen efter oss. madde, tänk om.

men det var dem säkert inte, men tänk om. fyfan jag ryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0