sjuk som ett helvete usch fyfan.


åh helvete vad jag ser spacklad ut på den här bilden...O: okej.

snart ere JOHNOSSI, åååååhhh jag har så jävla mkt att tagga till nuförtiden. känns awesome, när skolan slutar då faan ska jag börja leva! jag har ju taggat i ett år nu, jag känner på mig att sommarn 10' blir filled with Awesomeness ;)

btw, imorse vakande jag av att mina ögonlock var ihopklistrade (pga pollenallergin) sen var jag helt genomtäppt i näsan, svullen i hela ansiktet, ja you name it! bara inte ont i halsen vilket känns skönt, däremot har jag öron inflammation på G, mindre bra. så det blev ingen skola för mig idag. faan då! imorgon har jag science prov och måste hem till syrran ikv och öva häcken av mig, blivande kirurgen kan en del inom science. så ja, jag har en privat lärare. (det kom jag på för typ 3 veckor sen, lite dumt?) muhahhahaha :D motherfucking power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0