underbara, uppblåsbara...sara!

den här (damen) tjejen ska jag åka med till Grekland i sommar. asnajs eller vad? hon e 34 men damn! hennes personlighet e som en 25-åring...om inte sinne som en 15-åring. så ja, ni kan dra slutsatsen att vi kmr ha lika kul som två tjejkompisar. så jävla ball i sättet och det kmr antagligen spåra. jag åker dit i bara en vecka, trist men mamma eller pappa ska inte med så det e väl därför. men som sagt, det kmr bli asnajs. det blir Maleme i Kreta. hotellet e all-inclusive alltså..käka och drick hur mkt du vill :D tjockisbarn! glass 24 timmar om dygnet. yaay. min kamera kmr hänka såklart och det kommer bli fantastiska bilder på fina grekland. hoppas det blir ngt litet äventyr där, taggar ju lagom mkt..haha. faan vad jag längtar!
en dåligjävlafuckingpissidiotäckelpäckelbläää vana tjejerna i min familj har är att dem röker, fyfan!

det här e ganska awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0